BLOGG UNDER ARBETE!

Hey what's up you guys!?
Just nu ser min blogg lite konstig, men tanken är att den ska få en total makeover!
Har ingen aning om när den nya designen blir klar eftersom jag just nu inte har någon vidare insperation och vet verkligen inte vad jag vill ha.. hehe ;)
och pga den tråkiga designen jag har nu så är jag inte heller så inspererad att blogga, men såfort the makeover is done är jag på det igen och då kan jag lova er att det är AnnasFashionStyle för hela slanten.... haha säger man så? 

Så för att sammanfatta det hela så antar jag att jag tar en liten bloggpaus just nu.. :( 
om det är någon som har något bra tips på insperation för bloggar/headers så får ni gärna kommentera! :)

Hoppas att ni fortfarande tittar in här på min blogg ändå (kanske lägger in lite inlägg ändå, haha man vet aldrig om jag kan hålla mig ;)

Love you guys and jag hoppas att jag ser igen när NYA AnnasFashionStyle is up! :D

Tumblr_lnkgbqkbnp1qg19ygo1_500_large 
Jag lämnar er med denna bilden på en snygg outfit från weheartit.com
 
And remember that "style is knowing who you are, what you want to say, and not giving a damn."
 


Kommentarer
Postat av: dreamsandthoughts ☆

har du?! :D dom är as snygga! :D

2011-07-08 @ 12:11:48
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0